valmis

Okej det får duga såhär..

Kategori: Allmänt

Varför göra sig märkvärdig med balla bloggar och schyssta färger å spel för galleriet, osv jadda jadda. Nä jag e inte bitter..  Ska lägga pengarna på ett par nya läppar så bloggen får lida.. Förresten gillar jag VITT! sådeså..
Idag har jag plockat undan.. å undan.. å undan.. å undan..  Ändå ser det ut som nån slängt in en handgranat. Fattar inte.. Medan jag plockar in pusselbitarna i lådan efter Leia så hör jag hur Lykke skramlar i köket, och medan jag då sätter tillbaka alla kastruller/byttor/lock på plats i skåpet så hör jag hur Leia häller välter en kartong med legobitar, och så håller det på hela dagen.. Tack å lov för vädret, vi har kunnat vara ute nästan hela dagen. Pinnar o löv å kottar behöver man inte stöka bort. I skogen får trollen härja fritt.. riv å förströr och sprid ut allt ni kan få tag på..  av jord e du kommen osv osv..
Leia har somnat kring 23 varje kväll nu.. Lykke strax innan.. vilket gör min egentid väldigt begränsad, eftersom den infaller varje kväll när båda barnen sover. Dessutom ska kvällarna räcka till att planera min uppsatspresentation som äger rum på tisdag. Vilket lämnar ytterligare mindre tid till övriga saker.. som t.ex personlig hygien (gulp..)
Men kul att duscha bort de sista få minuterna av dagen.. har ju knappt läst tidningen.
Jaja.. får väl ta en raggardusch............imorron =)
Puss å natti
Kommentera inlägget här: